Comunicat UNIQA | Rezultate T4 2021
Data publicarii: 01-03-2022 | EconomieSocietatea UNIQA Asigurări, potrivit comunicatelor oficiale ale companiei, a încheiat anul 2021 cu o creștere de 10% pe segmentul de asigurări non-auto, comparativ cu anul 2020. S-au înregistrat de asemenea prime brute subscrise în valoare de peste 37 milioane de euro pe acest segment de piață. În ceea ce privește asigurările de viață, UNIQA Asigurări de viață a încheiat anul 2021 cu un volum total al primelor brute subscrise de 23 de milioane de euro, cu 40% mai mult decât în anul precedent.
Per total, cele două companii UNIQA au încheiat anul 2021 cu un volum al primelor brute subscrise de 102 milioane de euro, cu 8,9% mai mult decât în 2020. Profitul net cumulat al acestora a ajuns la 5 milioane de euro la finele anului trecut. În prezent, UNIQA își menține prezența pe segmentul auto și cu asigurări facultative de tip CASCO.
“Pentru UNIQA, 2021 a fost un an de transformare majora. Am trecut la o noua etapa in evolutia companiei, iar acest lucru s-a văzut la nivelul modului în care ne organizam și gandim strategia, pozitionand clientul în centrul tuturor acțiunilor. Noul nostru model de afaceri este organizat pe trei paliere, adresand nevoile specifice fiecărui segment: Retail, Corporate & Affinity si Bancassurance. Am comunicat mai mult cu clienții și am aflat ca apreciază noua abordare, aspect confirmat și de rezultatele solide pe care le-am realizat in acest an. Am dovedit ca avem o mare capacitate de adaptare, continuand sa ne îmbunătățim performantele intr-un mediu volatil, marcat de numeroase provocari, concentrati pe linia strategica pe care ne-am trasat-o. UNIQA urmareste, mai departe, obiectivele de crestere durabila, cu planuri ambitioase pentru dezvoltarea activitatii in 2022 pe segmentele de asigurari non-auto si asigurari de viata. Totodata, dezvoltam programe de asigurare adaptate complexitatii si diversitatii clientilor corporate, precum si parteneriate inovatoare pentru solutii de asigurari de tip affinity. Nu in ultimul rand, facem demersuri pentru dezvoltarea unor noi solutii pe segmentul asigurarilor de garantii si asigurarilor de sanatate de grup. Numitorul comun al actiunilor noastre ramane, cu certitudine, calitatea experientei oferita clientilor si partenerilor nostri”, a declarat Paul Cazacu, CEO UNIQA Asigurari.
Și pe segmentul asigurărilor de viață, la fel ca și pe cel auto, UNIQA a continua pe parcursul anului trecut consolidarea rezultatelor cu un avans de 40% față de anul 2020, compania raportând creșteri susținute atât pe segmentul asigurărilor de viață tradiționale cât și pe segmentul asigurărilor de viață destinate produselor de creditare.
“Suntem alaturi de clientii de asigurari de viata, oferind solutii de protectie financiara integrate, adaptate nevoilor actuale si stilului de viata modern si tot mai dinamic. Perioada deosebita pe care o traversam ne-a aratat, o data in plus, cat de important este sa ramanem conectati la realitatea clientilor nostri, sa fim deschisi catre inovatie si catre gasirea celor mai potrivite modalitati prin care raspundem asteptarilor pe care le au in relatia cu asiguratorii. Reusim acest lucru fiind tot mai aproape de nevoile oamenilor si facand eforturi sustinute in a-i educa cu privire la importanta si necesitatea unei asigurari. Cred ca, prin strategia si actiunile noastre, ne asumam cu toata responsabilitatea acest rol si vom continua sa fim un partener de incredere in piata asigurarilor de viata din Romania”, a precizat Mihaela Stroia, CEO, UNIQA Asigurari de viata.
Per total, cele două companii UNIQA au încheiat anul 2021 cu un volum al primelor brute subscrise de 102 milioane de euro, cu 8,9% mai mult decât în 2020. Profitul net cumulat al acestora a ajuns la 5 milioane de euro la finele anului trecut. În prezent, UNIQA își menține prezența pe segmentul auto și cu asigurări facultative de tip CASCO.
“Pentru UNIQA, 2021 a fost un an de transformare majora. Am trecut la o noua etapa in evolutia companiei, iar acest lucru s-a văzut la nivelul modului în care ne organizam și gandim strategia, pozitionand clientul în centrul tuturor acțiunilor. Noul nostru model de afaceri este organizat pe trei paliere, adresand nevoile specifice fiecărui segment: Retail, Corporate & Affinity si Bancassurance. Am comunicat mai mult cu clienții și am aflat ca apreciază noua abordare, aspect confirmat și de rezultatele solide pe care le-am realizat in acest an. Am dovedit ca avem o mare capacitate de adaptare, continuand sa ne îmbunătățim performantele intr-un mediu volatil, marcat de numeroase provocari, concentrati pe linia strategica pe care ne-am trasat-o. UNIQA urmareste, mai departe, obiectivele de crestere durabila, cu planuri ambitioase pentru dezvoltarea activitatii in 2022 pe segmentele de asigurari non-auto si asigurari de viata. Totodata, dezvoltam programe de asigurare adaptate complexitatii si diversitatii clientilor corporate, precum si parteneriate inovatoare pentru solutii de asigurari de tip affinity. Nu in ultimul rand, facem demersuri pentru dezvoltarea unor noi solutii pe segmentul asigurarilor de garantii si asigurarilor de sanatate de grup. Numitorul comun al actiunilor noastre ramane, cu certitudine, calitatea experientei oferita clientilor si partenerilor nostri”, a declarat Paul Cazacu, CEO UNIQA Asigurari.
Și pe segmentul asigurărilor de viață, la fel ca și pe cel auto, UNIQA a continua pe parcursul anului trecut consolidarea rezultatelor cu un avans de 40% față de anul 2020, compania raportând creșteri susținute atât pe segmentul asigurărilor de viață tradiționale cât și pe segmentul asigurărilor de viață destinate produselor de creditare.
“Suntem alaturi de clientii de asigurari de viata, oferind solutii de protectie financiara integrate, adaptate nevoilor actuale si stilului de viata modern si tot mai dinamic. Perioada deosebita pe care o traversam ne-a aratat, o data in plus, cat de important este sa ramanem conectati la realitatea clientilor nostri, sa fim deschisi catre inovatie si catre gasirea celor mai potrivite modalitati prin care raspundem asteptarilor pe care le au in relatia cu asiguratorii. Reusim acest lucru fiind tot mai aproape de nevoile oamenilor si facand eforturi sustinute in a-i educa cu privire la importanta si necesitatea unei asigurari. Cred ca, prin strategia si actiunile noastre, ne asumam cu toata responsabilitatea acest rol si vom continua sa fim un partener de incredere in piata asigurarilor de viata din Romania”, a precizat Mihaela Stroia, CEO, UNIQA Asigurari de viata.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii